Surus
Surus kleenoil
»Filtry bocznikowe

Filtry bocznikowe

Nieprzerwany rozwój i adaptacja do rosnących wymogów leżą u podstaw dekad skutecznego zastosowania filtrów bocznikowych KLEENOIL. Elementy konstrukcji nowoczesnych i wydajnych maszyn mogą na stałe zachować swoją precyzyjną wydajność produkcyjną wyłącznie z czystymi cieczami roboczymi. A to zagwarantować może filtracja bocznikowa KLEENOIL. Filtry bocznikowe KLEENOIL oferują ekonomiczną i zaawansowaną technicznie ochronę materiałów i komponentów. Ich instalacja jest możliwa na większości układów. Ponieważ jedną z ich zalet jest spowolnienie procesu starzenia oleju, użycie filtrów bocznikowych KLEENOIL umożliwia przedłużenie interwałów wymiany oleju. Dzięki eliminacji zanieczyszczeń o działaniu ściernym (cząstek stałych), minimalizowane jest zużycie mechaniczne, zaś przez eliminację zanieczyszczeń o działaniu katalitycznym (woda i metal) znacznie spowalniane są reakcje katalityczno-oksydacyjne.

Służymy pomocą w wyborze właściwego modelu spełniającego Państwa wymagania!

Seria LDU

  • LDU-M8
  • LDU-H8
  • LDU-H300
LDU-M8
  • Obudowa filtra LDU z 1 wkładem filtracyjnym LDFC
  • Dla silników o pojemności układów smarowania do 15 litrów i/lub mocy 150 kW
  • Ciśnienie na wejściu pomiędzy 2 i 6 bar
  • Bezciśnieniowa linia powrotna bezpośrednio do zbiornika oleju
  • 2-metrowy przewód przyłączeniowy, adapter i wspornik montażowy ze śrubami

LDU-H8
  • Obudowa filtra LDU z 1 wkładem filtracyjnym LDFC
  • Dla układów hydraulicznych i innych o pojemności do 100 litrów
  • Ciśnienie na wejściu pomiędzy 2 i 6 bar
  • Bezciśnieniowa linia powrotna bezpośrednio do zbiornika oleju
  • 2-metrowy przewód przyłączeniowy, adapter i wspornik montażowy ze śrubami

LDU-H300
  • Obudowa filtra LDU z 1 wkładem filtracyjnym LDFC
  • Dla układów hydraulicznych i innych o pojemności do 100 litrów
  • Ciśnienie na wejściu pomiędzy 5 i 300 bar
  • Zainstalowany na stałe kompensator ciśnienia z redukcją ciśnienia wlotowego do 4 bar i regulacją przepływu do 2 l/min
  • Bezciśnieniowa linia powrotna bezpośrednio do zbiornika oleju
  • Z wyposażeniem mocującym – bez zestawu montażowego

Seria HDU

  • HDU-M8
  • HDU-H8
  • HDU-H300
HDU-M8
  • Obudowa filtra HDU z 1 wkładem filtracyjnym HDFC-N
  • Dla silników o pojemności układów smarowania do 30 litrów i/lub mocy 300 kW
  • Ciśnienie na wejściu pomiędzy 2 i 6 bar
  • Bezciśnieniowa linia powrotna bezpośrednio do zbiornika oleju
  • 2-metrowy przewód przyłączeniowy, adapter i wspornik montażowy ze śrubami

HDU-H8
  • Obudowa filtra HDU z 1 wkładem filtracyjnym HDFC-N
  • Dla układów hydraulicznych i innych o pojemności do 200 litrów
  • Ciśnienie na wejściu pomiędzy 2 i 6 bar
  • Bezciśnieniowa linia powrotna bezpośrednio do zbiornika oleju
  • 2-metrowy przewód przyłączeniowy, adapter i wspornik montażowy ze śrubami

HDU-H300
  • Obudowa filtra HDU z 1 wkładem filtracyjnym HDFC-N
  • Dla układów hydraulicznych i innych o pojemności do 200 litrów
  • Ciśnienie na wejściu pomiędzy 5 i 300 bar
  • Zainstalowany na stałe kompensator ciśnienia z redukcją ciśnienia wlotowego do 4 bar i regulacją przepływu do 2 l/min
  • Bezciśnieniowa linia powrotna bezpośrednio do zbiornika oleju
  • Z wyposażeniem mocującym – bez zestawu montażowego

Seria SDU

  • SDU-M8
  • SDU-H8
  • SDU-H350
  • SDU-H350 RK/TWIN
  • 2S-350-C4
  • 4S-350-C8
  • 6S-350-C12
SDU-M8
  • Obudowa filtra SDU z 1 wkładem filtracyjnym SDFC
  • Dla silników o pojemności układów smarowania do 40 litrów i/lub mocy 400 kW
  • Ciśnienie na wejściu pomiędzy 2 i 6 bar
  • Bezciśnieniowa linia powrotna bezpośrednio do zbiornika oleju
  • 2-metrowy przewód przyłączeniowy, adapter i wspornik montażowy ze śrubami

SDU-H8
  • Obudowa filtra SDU z 1 wkładem filtracyjnym SDFC
  • Dla układów hydraulicznych i innych o pojemności do 400 litrów
  • Ciśnienie na wejściu pomiędzy 2 i 6 bar
  • Bezciśnieniowa linia powrotna bezpośrednio do zbiornika oleju
  • 2-metrowy przewód przyłączeniowy, adapter i wspornik montażowy ze śrubami

SDU-H350

  • Obudowa filtra SDU z 1 wkładem filtracyjnym SDFC
  • Dla układów hydraulicznych i innych o pojemności do 400 litrów
  • Ciśnienie na wejściu pomiędzy 5 i 350 bar
  • Zainstalowany na stałe kompensator ciśnienia z redukcją ciśnienia wlotowego do 4 bar i regulacją przepływu do 2 l/min
  • Bezciśnieniowa linia powrotna bezpośrednio do zbiornika oleju
  • Z wyposażeniem mocującym – bez zestawu montażowego
  • Dostępne także do zastosowań podwodnych (SDU-H350UW-S).

SDU-H350 RK/TWIN
  • 2 obudowy filtra SDU z 2 wkładami filtracyjnymi SDFC
  • Dla układów hydraulicznych i innych o pojemności > 400 litrów
  • Ciśnienie na wejściu pomiędzy 5 i 350 bar
  • Zainstalowany na stałe kompensator ciśnienia z redukcją ciśnienia wlotowego do 4 bar i regulacją przepływu do 2 l/min
  • Bezciśnieniowa linia powrotna bezpośrednio do zbiornika oleju
  • Z wyposażeniem mocującym – bez zestawu montażowego

2S-350-C4
  • Stalowa konstrukcja, malowana
  • 2 zespoły mikrofiltracji SDU-H8 z 2 wkładami filtracyjnymi SDFC
  • Dla układów o pojemności do 1000 litrów oleju
  • Zainstalowany na stałe kompensator ciśnienia z redukcją ciśnienia wlotowego do 4 bar i regulacją przepływu do 4 l/min
  • Ciśnienie na wejściu pomiędzy 5 i 350 bar
  • Bezciśnieniowa linia powrotna bezpośrednio do zbiornika oleju
  • Manometr

4S-350-C8
  • Stalowa konstrukcja, malowana
  • 4 zespoły mikrofiltracji SDU-H8 z 4 wkładami filtracyjnymi SDFC
  • Dla układów o pojemności do 3000 litrów oleju
  • Zainstalowany na stałe kompensator ciśnienia z redukcją ciśnienia wlotowego do 4 bar i regulacją przepływu do 8 l/min
  • Ciśnienie na wejściu pomiędzy 5 i 350 bar
  • Bezciśnieniowa linia powrotna bezpośrednio do zbiornika oleju
  • Manometr

6S-350-C12
  • Stalowa konstrukcja, malowana
  • 6 zespołów mikrofiltracji SDU-H8 z 6 wkładami filtracyjnymi SDFC
  • Dla układów o pojemności > 3000 litrów oleju
  • Zainstalowany na stałe kompensator ciśnienia z redukcją ciśnienia wlotowego do 4 bar i regulacją przepływu do 12 l/min
  • Ciśnienie na wejściu pomiędzy 5 i 350 bar
  • Bezciśnieniowa linia powrotna bezpośrednio do zbiornika oleju
  • Manometr